ADS

Sunday, November 28, 2010

Bohsiakah Aku 1

Hai. Aku Lina. Aku ada cerita nak kongsi dengan korang. Aku merasai pengalaman persetubuhan sejak aku bersekolah di tingkatan 4. Ketika aku tinggal bersama mak, adik, akak dan bapak tiriku. Bapak tiriku lebih muda dari mak aku. Umur mak aku time tu 42 dan bapak tiri aku 35. Adik beradik aku yang paling besar time tu 19 tahun dan paling kecik 12 tahun.

Aku ketika tingkatan 4, aku telah dirogol oleh bapak tiriku. Mak aku memang tak tahu pasal perkara ni. Sengaja aku tak nak bagi tau. Lagi pun aku bukannya mengandung. Perangai aku yang suka seks mengundang musibah apabila aku kantoi dengan bapak tiri aku time aku tengah sedap menggentel cipap atas katil. Aku masih ingat, time tu aku bayangkan cikgu Khir main dengan aku.

Aku yang tengah sedap gentel cipap di kelengkang dari kain batik aku yang terselak ke perut terkejut apabila terasa jariku yang sedang menggentel cipap terasa di tepis seseorang. Aku buka mata bersama angan yang tiba-tiba lenyap. Terkejut beruk aku bila tengok bapak tiriku berdiri di celah kelengkang ku dengan kontol dia yang dah terpacak. Kain dia dah entah kemana. Baju pagoda je yang dia pakai. Aku terus jadi takut. Bapak tiri aku terus kuak kangkang aku dan hentam cipap aku dalam-dalam. Rasanya sakit bukan kepalang. Kontol bapak tiri aku yang besar tu buat lubang cipap aku rasa macam melecet. Aku menjerit sakit.

“Adoiii bahhh… tak nak…. Lina Tak nak!!!! ” jerit aku kesakitan.

Bapak aku diam je. Dia tahu, aku jerit macam mana pun bukan ada orang kat rumah. Semua orang keluar pergi pasar malam. Lepas tu dia mula henjut aku keluar masuk. Leher aku habis di ciumnya. Termasuk jugalah tetek aku yang tak berapa besar ni. Aku makin sedap pulak. Memang aku dah tak ada dara, sebab aku banyak kali juga lancap pakai tabung uji sekolah. Sejak kawan aku cedera sampai masuk sepital sebab tabung uji pecah dalam cipap dia, terus aku stop. Setakat guna jari je.

“Sedap? haaa… sedap Lina?” bapak tiri aku tanya kepada aku sambil tak henti henjut lubang cipap aku.

“Oooo.. abahhh.. sedap bahhh… “aku merintih kesedapan.

“Aku tau kau nak kontol… nah…… aku bagi kau kontol. Dah lama aku geram kat kau tau tak…” kata bapak tiri ku sambil kontolnya masih keluar masuk cipap aku yang berlendir tu.

“Abahhh.. sedap bahhh…. oohhh…” aku merengek kesedapan di sontot bapak tiri aku.

“Aku geram betul dengan bontot kau Lina…. Bagi aku bontot kau sayangg… uuhhh… ” kata bapak aku yang tengah sedap balun cipap aku sambil matanya tajam menatap wajah aku.

“Tak boleh bahhh… bontot tak boleh… ” aku menggeleng kepala sambil menikmati cipapku di balun bapak tiriku.

“Tak boleh? Ok tak pe… tapi kau kena bagi aku pancut dalam mulut kau. Kalau tak… aku pancut dalam cipap kau ni biar mengandung.. nak?!” jerkah bapak tiri ku mengugut aku.

Dengar je perkataan mengandung, aku terus jadi takut. Aku mengangguk setuju serta merta selepas itu. Bapak tiri aku pun apa lagi, terus keluarkan batang dia dari cipap aku dan terus sumbat kontol dia dalam mulut aku. Geli dan loya aku rasakan time tu. Aku terpaksa menghisap kontol bapak tiri aku yang berlendir dan berselaput dengan air cipap aku sendiri.

“hisap Lina hisap… Dah lama aku geram mulut comel kau tuh.. Muka kau yang cantik ni memang patut hisap kontol aku… Hahahaha! Bagus! Hisap dalam dalam… Hahahaha!” kata bapak tiri ku sambil ketawa macam setan.

“Hmpphhm.. horghh,… mmoommpphhh…” aku bersuara tersekat-sekat apabila kontol bapak tiri aku memenuhi mulut aku.

Tak pernah aku rasa kontol lelaki masuk mulut. Itulah pertama kali. Bapak tiri aku memegang kepala aku dan ditarik dan ditolaknya kepala aku berkali kali membuatkan kontolnya keluar masuk mulutku agak ganas. Memang dia betul-betul geram dengan muka aku yang tengah penuh dengan kontol dia tu. Dia jolok kepala aku kaw-kaw. Sampailah time dia tarik kepala aku sampai rapat hidung aku dengan bulu jembut dia. time tulah aku rasakan kontol bapak aku yang keras tu berdenyut-denyut dan memancut dengan air maninya yang panas menerjah tekak ku. Aku tersedak dengan teruk. Menyedari aku yang tersedak bapak tiri aku terus keluarkan kontol dia dan aku terus sahaja termuntah-muntah atas katil. Paling kelakar, time aku termuntah-muntah tu, bapak tiri aku masih terus memancutkan air maninya ke kepala aku.

“Hah! Jangan kau ingat kau boleh lepas walau pun dah muntah. Nah ambik ni.. masih banyak lagi belen yang belum keluar nih! Hohhh! OHHHH!” Teriak bapak tiri ku. Air maninya masih terus memancut ke kepala aku, membasahi rambut yang aku ikat di belakang.

Selepas dia puas. Dia pun pakai balik kain sarung dia. Sambil aku terus menanggalkan cadar yang dah kotor dengan muntah aku tadi.

“Kau jangan nak pandai-pandai report mak kau. Mampos kau aku kerjakan nanti. Faham!?”jerkah bapak tiri ku.

Aku mengangguk faham dan membiarkan dia blah dari bilik aku. Jahanam punya lelaki. Tapi salah aku jugak, terlalu dambakan nafsu, akhirnya diri sendiri yang tergadai.
Selepas kejadian tu,aku sudah menjadi seperti bini kedua bapak tiri ku. Pantang ada peluang, nak memantat aja. Pantang tengok aku berkemban kain batik ke bilik air, mahu tegak je kontol dia dalam kain pelikat tu. Kalau line tak clear, dia ajak aku ke kebun belakang rumah. Alasannya tolong dia ambik kelapa tua yang dah gugur. Tapi sebenarnya, cipap aku yang teruk kena belasah kat dalam semak tu. Pernah juga dia masuk ke bilik aku time mak dan adik beradik aku tengah tengok tv kat ruang tamu. Dia mintak aku hisap batang dia. Selalu jugak dia buat camtu. Lepas dah puas pancut dalam mulut, dia terus blah. Kadang-kadang, kalau aku tengah kemas ruang tamu, dan mak aku tengah berbual dengan jiran kat sebelah sementara adik beradik aku keluar bermain kat luar rumah, dia akan melihat dan menonton setiap gerak geri aku yang terbongkok-bongkok dan tertonggeng mengemas rumah. Konon-konon tengok tv, tapi sebenarnya tengok aku. Bila line clear, dia keluarkan kontol dia dari kain pelikat dan dia lancap kat situ jugak sambil matanya tak lepas memandang muka dan bontot aku yang melenggok dalam kain batik sendat tu. Bila dah nak terpancut, dia datang dekat dengan aku dan pancut kat bontot aku. Memang selalulah dia lancap dan pancut kat bontot aku. Aku kadang-kadang tu bengang jugak, mana tak nya, dalam sehari aku terpaksa 2, 3 kali tukar kain batik. Habis tu, dah berpalit dengan air mani dia tu. Bila aku tukar seluar track, lagi dia tak boleh tahan. Last-last aku dah tak kisah dah. Kadang-kadang seharian aku biarkan air mani dia yang basah kat bontot aku tu. Aku buat bodoh je pakai kain batik dan seluar track yang jelas ada kesan tompok air maninya. Tapi aku coverlah bila depan mak aku. Oklah itulah background aku. Lepas ni aku nak cerita sesuatu yang lebih ganas.

No comments:

Post a Comment